Od Vašeg prvog susreta s djelatnicima naše tvrtke, pristupamo Vam s posebnom pažnjom. Kako se suradnja produbljuje, kako Vaši zahtjevi i potrebe rastu, knjigovodstveni servis iznalazi optimalnu suradnju, baš onakvu kakva Vama najviše odgovara. Uz Vašu suglasnost, knjigovodstveni servis Vas trajno rasterećuje administrativnih poslova, aktivnosti i obaveza te nudi modernizaciju i optimizaciju poslovanja. Rezultat toga je ušteda novca, efikasnije iskorištavanje vremena, ali i smanjenje briga i nerviranja.
Na temelju potreba Vaše tvrtke, obrta ili neprofitne organizacije, obostranim dogovorom potpisujemo Ugovor o obavljanju knjigovodstvenih usluga na određeni period. U Ugovoru su navedeni svi knjigovodstveni poslovi i zadatci koje će knjigovodstveni servis za Vas obavljati i obveze koje iz toga proizlaze. Također su navedena Vaša prava i obaveze. Istovremeno se pokreću postupci ovjere punomoći koje su neophodne za elektronsko poslovanje:
- Punomoć za PU (u svrhu predavanja dokumenata – izvještaja u Poreznu upravu)
- Punomoć za FINU (u svrhu predavanja dokumenata – izvještaja u FINA-u)
- Punomoć za HZMO (u svrhu prijave i odjave djelatnika – Mirovinsko osiguranje)
- Punomoć HZZO (u svrhu prijave i odjave djelatnika – Zdravstveno osiguranje)

Što sad ?
Bitan čimbenik je pravovremena dostava ili preuzimanje dokumenata od strane knjigovodstvenog servisa. Nadalje, Vi se brinete o Vašem poslu. Briga knjigovodstvenog servisa je razvrstavanje, ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje i predaja u nadležne institucije. Naravno, prije svakog slanja dokumenata, Vaša riječ, Vaše odobrenje i Vaša potvrda je knjigovodstvenom servisu znak da se isto može učiniti.
Povjerenje ?
Djelatnici knjigovodstvenog servisa obavezuju se pridržavati profesionalnog, etičkog i moralnog kodeksa struke.
Knjigovodstvo za tvrtke
Paket za početnike
Neprofitne organizacije i udruge
Osnivanje tvrtke