POSLOVNI PLAN

Poslovni plan je dokument koji opisuje tvrtku, njene proizvode ili usluge, kako zarađuje (ili će zaraditi) novac, zaposlenike, financiranje, model poslovanja i mnoge druge detalje bitne za uspjeh. Poslovni plan ne služi samo onima koji pokreću neki posao ili unapređuju postojeći, nego je najčešće izvor na temelju kojeg vanjski suradnici procjenjuju rizike i isplativost vlastitog angažmana. Naš tim konzultanata i financijskih analitičara osigurava da vaš poslovni plan bude u skladu s našim standardima. Naši standardi su ono što nas izdvaja od konkurenata jer ulažemo vrijeme i resurse potrebne kako bi vaš plan ispunio očekivanja bilo koje institucije.

 

INVESTICIJSKA STUDIJA

Izrađuje se za potrebe malih, srednjih i velikih tvrtki te općine, gradove i županije.
Sadržaj investicijske studije odgovara zahtjevima HBOR-a, Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva te strukturi koju traže poslovne banke i fondovi. Investicijska studija se izrađuje za veća ulaganja.Osnove investicijske studije su: analiza tržišta, analiza planirane lokacije, projekcija prihoda i rashoda projekta, projekcija financijskih izvještaja i isplativosti projekta te analiza rizika projekta. Najbitnije je izračunati očekivane profitabilnosti projekta kroz niz uobičajenih tzv. statičkih i dinamičkih pokazatelja projekta te financijske izvještaje. Cijena izrade investicijske studije ovisi o veličini i karakteru investicije te složenosti postojećeg poslovanja.

 RAZVOJNI PLAN

Izrađuje se za potrebe srednjih i velikih tvrtki. U izradu plana aktivno su uključeni vlasnik, uprava i djelatnici društva.Uključuje sljedeće aktivnosti: analiza situacije, postavljanje realnih ciljeva, analiza  željenog i ostvarenog, postavljanje strategija za ostvarenje ciljeva, postavljanje proračuna pojedinih aktivnosti kao sastavnih dijelova  strategija, postavljanje indikatora ostvarenja ciljeva. Jednostavnije rečeno, izrađuje se dubinska SWOT analiza tvrtke.

 

MARKETING PLAN    

Marketing plan poduzeća je alat koji otkriva i pomaže da znamo što trebamo činiti, zašto to trebamo činiti i kako ćemo to ostvariti. Temelj svakog plana je istraživanje tržišta i istraživanje kupaca. Svaki marketing plan treba znati i omogućiti odgovor na šest osnovnih, temeljnih pitanja: tko, što, kako, zašto, kada i koliko.

Struktura Marketing plana bazira se na:

  • Analiza postojećeg stanja – Gdje smo i kako je do toga došlo?
  • Prognoza poslovanja – Kamo ćemo stići nastavimo li dosadašnjim putem?
  • Postavljanje ciljeva – Gdje želimo biti?
  • Razvoj strategije – Kako ćemo stići do tamo? (općenito)
  • Razvoj taktika – Kako ćemo stići do tamo? (specifično)
  • Financijski resursi – Koliko ćemo trebati uložiti?
  • Provedba i kontrola – Kako nam ide i jesmo li na pravom putu?

STRATEŠKI PLAN RAZVOJA OPĆINA, GRADOVA I ŽUPANIJA

Strateški plan razvoja općina, gradova i županija prestavlja osnovni strateški dokument koji služi u svhu planiranja, provedbe i kasnije kontrole izvršenja programiranih razvojnih projekata. Ciljevi i prioriteti postavljeni u strategiji razvoja moraju odgovarati programskim ciljevima smjernica EU postavljenim za programsko razdoblje 2014-2020.

Dokument se sastoji se od 4 cjeline:

  • analiza postojećeg stanja
  • mjere, prioriteti i ciljevi
  • projekti
  • izvori financiranja